Obchodné podmienky

Obchodné podmienky – Di Legno Trattoria

  • Prevádzkovateľom e-shopu je Creative Idea s.r.o. so sídlom Mliekarenska 8, 821 09 Bratislava, IČO: 52386309, zapísaný v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava, so zápisom podľa účtovnej závierky: 73110 Reklamné agentúry
  • Predávajúcim je Enibusiness s.r.o. s prevádzkou Di Legno Trattoria so sídlom Dlhá 4759/10 903 01 Senec, IČO: 51207044, zapísaný v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava, podľa účtovnej závierky: 56290 Ostatné jedálenské služby, podľa Štatistického úradu SR: 56101 Jedálne
  • Dodávateľom tovarov a služieb ponúkaných v e-shope www.dilegno.sk je Enibusiness s.r.o. s prevádzkou Di Legno Trattoria so sídlom Dlhá 4759/10 903 01 Senec, IČO: 51207044, zapísaný v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava, podľa účtovnej závierky: 56290 Ostatné jedálenské služby, podľa Štatistického úradu SR: 56101 Jedálne
  • Kupujúcim je každý návštevník e-shopu, ktorý prostredníctvom e-shopu vytvoril objednávku. Pre účely zákona č. 102/2014 Z. z. sa spotrebiteľom rozumie fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania.
  • E-shopom je počítačový systém umiestnený v sieti internet s verejným prístupom, ktorý umožňuje objednávanie tovarov alebo služieb.
  • Tovarom alebo službou sú všetky produkty zverejnené na stránkach e-shopu.
  • Objednávka vzniká potvrdením procesu objednávania v e-shope výberom tovarov alebo služieb kupujúcim vrátane kompletného vyplnenia objednávkového formulára.
  • Kupujúci plne uznáva elektronickú komunikáciu predovšetkým prostredníctvom e-shopu ako aj telefonickej komunikácie.

1. Objednávka

  • Objednanie telefonicky na čísle 0911 561 115 alebo cez www.dilegno.sk. Objednanie cez www.dilegno.sk je možné bez prihlásenia alebo ako prihlásený zákazník, ktorý má svoje konto vytvorené zaregistrovaním na našom e-shope. Objednávka vzniká potvrdením procesu objednávania v e-shope výberom tovarov alebo služieb kupujúcim vrátane kompletného vyplnenia objednávkového formulára. Pre korektné vybavenie objednávky je potrebné vyplniť požadované údaje v objednávke. Objednávky sú záväzné. Objednávku je možné zrušiť telefonicky na čísle 0911 561 115 alebo osobne, v prípade, že ešte nie je vyrobená, alebo v prípade, že nie je v štádiu výroby, a to maximálne do 10 minút od objednania tovaru. Po odoslaní väčšej objednávky online, môžeme potvrdenie overiť telefonicky.
  • Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo dodaciu lehotu skrátiť alebo predĺžiť podľa aktuálnej vyťaženosti prevádzky, pričom o tom informuje zákazníka vopred pred doručením tovaru na telefónnom čísle, ktoré zákazník uviedol v objednávke. Predávajúci môže objednávku zrušiť v prípade, ak kupujúci uviedol o sebe neúplné alebo nepravdivé údaje v objednávkovom formulári.
  • Posledné on-line objednávky prijímame najneskôr 30 minút pred skončením otváracích hodín.
  • Otváracie hodiny (príjem objednávok) sú zverejnené na www.dilegno.sk
  • Hmotnosti jedál sú uvádzané v hotovom stave.

    Cena
  • Všetky uvádzané ceny pri tovare sú konečné vrátane 20 % DPH.
  • Predávajúci je viazaný cenou uvedenou na stránke e-shopu v momente vykonania nákupu.
  • Platbu je možné zrealizovať online prostredníctvom platobnej brány Stripe alebo osobne pri prevzatí tovaru pri rozvoze, a to hotovosťou alebo platobnou kartou.


2. Dodacie a platobné podmienky

  • Di Legno Trattoria je rozvozová firma, nie donášková služba.
  • Pri doručení Vás bude telefonicky kontaktovať náš kuriér.
  • Naši kuriéri Vám volajú na Vami uvedené telefónne čísla v dostatočnom predstihu, aby ste boli pripravení na prebratie objednávky.

    Predávajúci sa zaväzuje:
  • Dodať správny druh a množstvo tovaru tak, ako bolo uvedené v čase objednávky, na základe objednávky zákazníka v dohodnutej cene.
  • Adekvátne zabaliť tovar a dodať objednávku v dohodnutej lehote dodania – cca 60min., až 120min. Niekedy však nie je možné tento interval dodržať, ak sa vyskytnú nepredvídateľné okolnosti, ako napríklad hustá mestská premávka, nepriazeň počasia a pod. V takýchto prípadoch môže dôjsť meškaniu, za ktoré sa vopred ospravedlňujeme. V prípade, že objednávku nie je možné doručiť v dohodnutej lehote je zákazník kontaktovaný na dohodnutie ďalšieho postupu.
  • Vystaviť a priložiť daňový doklad – pokladničný blok.

  Kupujúci sa zaväzuje:

  • Prevziať objednaný tovar a zaplatiť za objednaný tovar.

3.Reklamačný poriadok

      Reklamácie sú vybavované:

  • Telefonicky denne počas otváracích hodín na tel. č. 0911 561 115
  • Prostredníctvom rozvozcu Di Legno Trattoria.
  • Osobne po dohode na prevádzke.

      Záruka

  • Záruka platí max. 30 min. po dodaní tovaru. Tovar je možné reklamovať ak nezodpovedá kvalite a druhu objednaného tovaru, pre reklamáciu musí byť zachovaných 75% objemu z tovaru. Predmetom reklamácie pri dodaní rozvozcom firmy nemôže byť dodržanie výdajnej teploty menu. V prípade špecifickej reklamácii je možné pri reklamácii akceptovať menej ako 75% objemu z tovaru. Na základe dohody so zákazníkom je vykonaná náprava (výmena tovaru, vrátenie peňazí alebo iná kompenzácia).

        Spôsob vrátenia tovaru

  • Osobne.
  • Prostredníctvom rozvozcu Di Legno Trattoria.

        Spôsob vrátenia peňazí pri uznaní reklamácie

  • Pri hotovostnej platbe za objednávku peniaze vrátime ihneď v hotovosti.
  • Pri bezhotovostnej platbe za objednávku peniaze vrátime do 30 dní dobropisom na účet platiteľa.

4. Záver

  • Tieto podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť v okamihu ich zverejnenia. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo tieto podmienky zmeniť.

    Senec, 1. 2. 2022