Obchodné podmienky
Obchodné podmienky – Di Legno Trattoria
- Prevádzkovateľom e-shopu je Creative Idea s.r.o. so sídlom Mliekarenska 8, 821 09 Bratislava, IČO: 52386309, zapísaný v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava, so zápisom podľa účtovnej závierky: 73110 Reklamné agentúry
- Predávajúcim je Enibusiness s.r.o. s prevádzkou Di Legno Trattoria so sídlom Dlhá 4759/10 903 01 Senec, IČO: 51207044, zapísaný v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava, podľa účtovnej závierky: 56290 Ostatné jedálenské služby, podľa Štatistického úradu SR: 56101 Jedálne
- Dodávateľom tovarov a služieb ponúkaných v e-shope www.dilegno.sk je Enibusiness s.r.o. s prevádzkou Di Legno Trattoria so sídlom Dlhá 4759/10 903 01 Senec, IČO: 51207044, zapísaný v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava, podľa účtovnej závierky: 56290 Ostatné jedálenské služby, podľa Štatistického úradu SR: 56101 Jedálne
- Kupujúcim je každý návštevník e-shopu, ktorý prostredníctvom e-shopu vytvoril objednávku. Pre účely zákona č. 102/2014 Z. z. sa spotrebiteľom rozumie fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania.
- E-shopom je počítačový systém umiestnený v sieti internet s verejným prístupom, ktorý umožňuje objednávanie tovarov alebo služieb.
- Tovarom alebo službou sú všetky produkty zverejnené na stránkach e-shopu.
- Objednávka vzniká potvrdením procesu objednávania v e-shope výberom tovarov alebo služieb kupujúcim vrátane kompletného vyplnenia objednávkového formulára.
- Kupujúci plne uznáva elektronickú komunikáciu predovšetkým prostredníctvom e-shopu ako aj telefonickej komunikácie.
1. Objednávka
- Objednanie telefonicky na čísle 0911 561 115 alebo cez www.dilegno.sk. Objednanie cez www.dilegno.sk je možné bez prihlásenia alebo ako prihlásený zákazník, ktorý má svoje konto vytvorené zaregistrovaním na našom e-shope. Objednávka vzniká potvrdením procesu objednávania v e-shope výberom tovarov alebo služieb kupujúcim vrátane kompletného vyplnenia objednávkového formulára. Pre korektné vybavenie objednávky je potrebné vyplniť požadované údaje v objednávke. Objednávky sú záväzné. Objednávku je možné zrušiť telefonicky na čísle 0911 561 115 alebo osobne, v prípade, že ešte nie je vyrobená, alebo v prípade, že nie je v štádiu výroby, a to maximálne do 10 minút od objednania tovaru. Po odoslaní väčšej objednávky online, môžeme potvrdenie overiť telefonicky.
- Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo dodaciu lehotu skrátiť alebo predĺžiť podľa aktuálnej vyťaženosti prevádzky, pričom o tom informuje zákazníka vopred pred doručením tovaru na telefónnom čísle, ktoré zákazník uviedol v objednávke. Predávajúci môže objednávku zrušiť v prípade, ak kupujúci uviedol o sebe neúplné alebo nepravdivé údaje v objednávkovom formulári.
- Posledné on-line objednávky prijímame najneskôr 30 minút pred skončením otváracích hodín.
- Otváracie hodiny (príjem objednávok) sú zverejnené na www.dilegno.sk
- Hmotnosti jedál sú uvádzané v hotovom stave.
Cena - Všetky uvádzané ceny pri tovare sú konečné vrátane 20 % DPH.
- Predávajúci je viazaný cenou uvedenou na stránke e-shopu v momente vykonania nákupu.
- Platbu je možné zrealizovať online prostredníctvom platobnej brány Stripe alebo osobne pri prevzatí tovaru pri rozvoze, a to hotovosťou alebo platobnou kartou.
2. Dodacie a platobné podmienky
- Di Legno Trattoria je rozvozová firma, nie donášková služba.
- Pri doručení Vás bude telefonicky kontaktovať náš kuriér.
- Naši kuriéri Vám volajú na Vami uvedené telefónne čísla v dostatočnom predstihu, aby ste boli pripravení na prebratie objednávky.
Predávajúci sa zaväzuje: - Dodať správny druh a množstvo tovaru tak, ako bolo uvedené v čase objednávky, na základe objednávky zákazníka v dohodnutej cene.
- Adekvátne zabaliť tovar a dodať objednávku v dohodnutej lehote dodania – cca 60min., až 120min. Niekedy však nie je možné tento interval dodržať, ak sa vyskytnú nepredvídateľné okolnosti, ako napríklad hustá mestská premávka, nepriazeň počasia a pod. V takýchto prípadoch môže dôjsť meškaniu, za ktoré sa vopred ospravedlňujeme. V prípade, že objednávku nie je možné doručiť v dohodnutej lehote je zákazník kontaktovaný na dohodnutie ďalšieho postupu.
- Vystaviť a priložiť daňový doklad – pokladničný blok.
Kupujúci sa zaväzuje:
- Prevziať objednaný tovar a zaplatiť za objednaný tovar.
3.Reklamačný poriadok
Reklamácie sú vybavované:
- Telefonicky denne počas otváracích hodín na tel. č. 0911 561 115
- Prostredníctvom rozvozcu Di Legno Trattoria.
- Osobne po dohode na prevádzke.
Záruka
- Záruka platí max. 30 min. po dodaní tovaru. Tovar je možné reklamovať ak nezodpovedá kvalite a druhu objednaného tovaru, pre reklamáciu musí byť zachovaných 75% objemu z tovaru. Predmetom reklamácie pri dodaní rozvozcom firmy nemôže byť dodržanie výdajnej teploty menu. V prípade špecifickej reklamácii je možné pri reklamácii akceptovať menej ako 75% objemu z tovaru. Na základe dohody so zákazníkom je vykonaná náprava (výmena tovaru, vrátenie peňazí alebo iná kompenzácia).
Spôsob vrátenia tovaru
- Osobne.
- Prostredníctvom rozvozcu Di Legno Trattoria.
Spôsob vrátenia peňazí pri uznaní reklamácie
- Pri hotovostnej platbe za objednávku peniaze vrátime ihneď v hotovosti.
- Pri bezhotovostnej platbe za objednávku peniaze vrátime do 30 dní dobropisom na účet platiteľa.
4. Záver
- Tieto podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť v okamihu ich zverejnenia. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo tieto podmienky zmeniť.
Senec, 1. 2. 2022